Tuesday 12 July 2016

Tom Dingjan is een ervaren Gastvrijheid gerant

Tom Dingjan is een vindingrijke Senior Gastvrijheid Manager die ervaring van meer dan tien jaar van het werken in de populaire hotels over de hele wereld houdt. Gevestigd in Italië, nam hij zijn Bachelors in Hotel Beheer in 2004 en begon zijn gastvrijheid carrière als Front Office Executive in Italië zelf. Geleidelijk aan het stappen op zijn ladders carrière, heeft hij jarenlange ervaring in het hotelwezen en met zijn hoge prestaties; Hij kreeg diverse mogelijkheden om te werken in de vijf sterren accommodaties, op verschillende locaties die fijnste service aan de gasten te bedienen.

Tom Dingjan is een van die deskundige experten die ervoor zorgen dat de bezoekers, reizigers, of gasten om te genieten van premium verblijf in hotel en andere accommodatie voorzieningen zonder enige moeite. Het hebben van een goede leidinggevende vaardigheden, begon hij de behandeling van rollen en verantwoordelijkheden van een manager net na twee jaar na het begin van zijn carrière. Hij ontwikkelde ook geweldig probleemoplossende vaardigheden die vaak nodig zijn om problemen van de gasten aan te pakken. Omdat het op zo'n hoog niveau positie, heeft hij de mogelijkheid om vakgebied in alle aspecten van gastvrijheid behouden.

Tom Dingjan legt de nadruk op echte gasten gastvrijheid, kamers en vergemakkelijkt het werk van de leden en het onderhoud van kwaliteitsnormen voor voedsel personeel. In het kort, levert hij vriendelijk, competent klantenservice om een gastvrije omgeving voor al zijn gasten. Hij houdt ook toezicht op en motiveert medewerkers werken onder hem met een positieve benadering. Trouwens, het spelen van een rol van een horeca manager, hij is dol op muziek luisteren, reizen, en het spelen van zijn favoriete sport.

No comments:

Post a Comment